Waar een menu staat op de pagina wordt door je thema bepaalt. Meestal staat het secundaire menu echter boven je hoofd menu. Veelal gebruikt voor winkels voor items WordPress hosting als inloggen, winkelwagen en account.
Wat Heb Je Nodig Voor Een WordPress
How to Create a WordPress Website in 5 Easy Stepshttps://t.co/rJfgAkXc9F pic.twitter.com/UKrpoqS7WP
— uduaitam.net (@uduaitam) October 30, 2020
Je kunt dat makkelijk met een customized menu doen. Belangrijke pagina’s van je menu kun je ook terug laten komen in je footer. Ook de pagina’s die een link in de footer hebben, krijgen veel interne waarde toegespeeld. Maar wordpress website omdat deze onderaan de pagina staat, is het wel iets minder dan de pagina’s die in het hoofdmenu staan. Als je advertentie hebt in bijvoorbeeld Google Ads dan wil je dat de mensen die klikken op een speciale verkooppagina terecht komen.
Op de verkooppagina wil je geen afleiding en geen links die naar de relaxation van je website gaat. Je laat dan ook het menu en de footer niet op deze verkooppagina zien. Meest belangrijke SEO eisen anno nú Net wanneer je denkt dat je het allemaal wel scherp hebt, gooit Google het allemaal over een andere boeg.
#BtcTurk's founder @keremtibuk, BtcTurk CEO @GuneriOzgur, @CoinSharesCo Chief Strategy Officer @Melt_Dem, IS Investment International Markets Director Şant Manukyan and @Blockstream CEO @adam3us are the participants of our "#Bitcoin #Whitepaper Is 12 Years Old!" livestream. pic.twitter.com/sDyoBGSHNf
— BtcTurk PRO (@btcturkpro) October 30, 2020
Daardoor komt zo’n pagina makkelijk hoger in Google. Thema’s bij woocommerce WordPress spreken vaak van hoofdmenu en een secondair menu.
Daarnaast kun je ook nog custom menu’s maken. Custom menu’s kun je gebruiken in widget gebieden van WordPress. Deze widget gebieden staan vaak in je footer gedeelte van je web site of in de zijbalk van je web site. Zo heb je natuurlijk ook nog je voorwaarden pagina, service pagina etc die je ergens kwijt moet.